littlebigplanet

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2013

Heii O(^___^)O

Av Otte C; - 13 augusti 2013 23:46

Hejjsan! 

är för trött för att skriva ett seriöst inlägg så... Ja BLOBB ^__^ BLÖÖÖÖÖB jag har ett problem ;/   
Jag kan inte sluta flömma 8P

BLÖÖÖBETTIBLÖÖÖBETTIBLÖÖÖÖÖÖB! TJOHOOO!

I BELEVE I CAN FLYYYY! *hoppar ut genom fönstret ;P*
 

SEEEES :****


 
 
Märta

Märta

15 augusti 2013 00:09

Hej, jo, här är länken till musikspelaren:

http://scmplayer.net/

När du har klickat in på sidan väljer du design, sedan går du till nästa steg, lägger in musiken.
Det gör du genom att leta upp en/flera låtar på Youtube och kopierar URL-länken och klistrar in det i fältet/fälten.

Nästa steg är typ om du vill shuffle:a och repeata låtara osv.

Sista steget är att du kopierar hela HTML-koden.


Sedan går du in på din blogg, skapar en menyavdelning, klickar att du har det för HTLM-kod.
Sedan klistrar du in den koden du kopierade, KLART!
(Du kan även välja att bocka av så att själva kategorin i menyavdelningen är dold så du bara har musiken högst upp!)

Hoppas du fatta annars får du höra av dig på min mejl: brinkmarta@hotmail.com

http://bravebrink.bloggplatsen.se

Otte C;

15 augusti 2013 00:44

tnx!
Ska länka dig ^^ efter musiken ;3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Otte C; - 16 augusti 2013 18:21

OK ni vill ha mer astrologi så här kommer det! MEN! du måste skriva ditt födelsedatum i komentaren inkl tiden du är född (men självklart inte villken SEKUND du är född i ;D )     // Otte<3 ...

Av Otte C; - 16 augusti 2013 18:16


      OMG   // Otte c:

Av Otte C; - 16 augusti 2013 13:32

Heii! Är ni sjuka? jag har inte fått en ÄNDA komentar än       aja gissa vad jag skriver med smilysar (;       (     )    Så gissa vad jag skrev i komentarerna (; den som vinner, vinner ett länk-byte och en header Good luck!     // ...

Av Otte C; - 16 augusti 2013 13:10

                         

Av Otte C; - 15 augusti 2013 19:30


Sitter i ett sjönt fotbad med kakor, chocklad och kollar på Pretty little liars...   Mwihihi ;DAja.. Inget nytt på msp om Yohio elr ngt..... bara en länk till en bra astrologi sida www.divination.se och en liten kul grej (klicka inte)//Otte ;3   ...

Omröstning

Vad vill ni att jag ska skriva om på bloggen? c:
 Freak stuff 8D
 Astrologi
 film tips ^^
 blogg länkar
 mig själv
 frågestunder
 YOHIO

Presentation


Hi!
Välkommen till denna roliga och aktiva mix blogg!
här skriver jag om allt från Yohio till stjärntecken!
hoppas ni gillar komenterar och fortsätter läsa C;

// Otte

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

cool.ani Cursor
Purple Heart Background
Transparent Sexy Pink Heart Transparent Sexy Pink Heart Transparent Sexy Pink Heart Transparent Sexy Pink Heart Transparent Sexy Pink Heart Transparent Sexy Pink Heart Transparent Sexy Pink Heart Transparent Sexy Pink Heart Transparent Sexy Pink Heart Transparent Sexy Pink Heart

bravebrink.bloggplatsen.se

bravebrink


Ovido - Quiz & Flashcards